Виховний захід Калейдоскоп-Колаж (8 клас)
Виховний захід (8 клас)
Рідну землю, де ми живем, Україною зовем!
Мета: поглибити
знання учнів про нашу державу – Україну; формувати національну свідомість
школярів; розвивати пізнавальні інтереси учнів; виховувати любов до рідного
краю і народу, формувати почуття колективізму, відповідальності за спільну
справу, гордості за свою школу, місто, родину.
Інструментарій: ватмани паперу, кольорові фломастери, ножиці, клей, старі
журнали, підшивки газет, додаткова інформація із Інтернету, рекламні буклети.
Хід роботи
І. Організація класу.
Сьогодні ми поведемо
розмову про найдорожче для кожної людини про Україну, рідну землю.
Звучить аудіозапис
пісні про Україну. Оголошується тема заходу.
Рідний край, Україна,
Батьківщина… Які це прості і разом з тим прекрасні слова. Велика і священна
любов до України жила, живе і житиме в усіх чесних і щирих серцях.
Вчитель Що
або кого ви собі уявляєте, коли чуєте слово Батьківщина?
Учень Батьківщина
– це отча земля, наш рідний край, місце, де ми народилися, уперше побачили і
пізнали світ, почули колискову пісню, рідну мову, відчули любов і ласку. Вона
для кожного з нас одна, як і мама, адже:
Можна все на світі вибирати, сину,
Вибрати не можна тільки Батьківщину.
Учень Так
писав у своїх віршах відданий син нашої землі, поет Василь Симоненко, патріот і
мужній громадянин. Як рідну матір ми не вибираємо, так і Батьківщину людина не
вибирає, але прикипає до неї всім серцем, як і до рідної неньки, проймається
великою і світлою любов’ю на все своє життя.
ІІ. Загальна частина.
Вчитель Ми з
гордістю та радістю можемо заявити всьому світові, що засяяла веселка над нашою
землею нашою державою. Україна здобула волю і незалежність. Перед світом
постала держава з давньою історією, національною духовною культурою,
працьовитим миролюбним народом. Всіх нас з’єднало одне слово – Україна!
Україна — одна з найбільших європейських
держав з площею 604 000тис.км2 Населення
України становить близько 45 млн чол.
Нам є чим
пишатися, тому що …(повідомлення заздалегідь підготованих учнів):
- Україна – найбільша країна, яка
знаходиться повністю в Європі.
- В Україні, у містечку Рахові, в
оточенні мальовничих Карпат знаходиться географічний центр Європи.
- Автор першої в світі
Конституції – український політичний і громадський діяч Пилип Орлик. 5
квітня 1710 р. його обрали гетьманом Запорізького війська. У цей же день
Пилип Орлик оголосив «Конституцію прав і свобод війська Запорізького». У
США Конституцію прийняли в 1787 р., у Франції та Польщі — тільки в 1791 р.
- Найдовший у світі тролейбусний
маршрут 96 км з’єднує Ялту й Сімферополь.
- Найглибша у світі станція метро
«Арсенальна» знаходиться в Києві і сягає 105,5 м.
- Трембіта – найдовший музичний
інструмент у світі.
- Українці розробили літак Ан-225
«Мрія» із найбільшою у світі вантажопідйомністю.
- В Україні зосереджено чверть
світового запасу чорнозему.
- Олешківські піски – найбільша
пустеля Європи, яка простягається на160 тис. га.
- Пам’ятники Т.Г. Шевченку
встановлено понад у 1200 містах світу і за кількістю поступаються лише
Будді.
- Територією України пролягав
один з найбільших історичних транспортних шляхів — «шлях із варяг у
греки»— система річкових шляхів і волоків між ними завдовжки 3 тис. км, що
пов’язувала північні землі Давньої Русі з південними руськими землями та
Балтійське море з Чорним. Протягом усієї давньої історії Україна-Русь
виступала мостом між світами Східної Європи і Давнім Сходом, Європою
античною, візантійською і латинською.
- Україна посідає четверте місце
у світі за кількістю громадян з вищою освітою.Населення України належить
до найбільш освічених, а кількість людей з вищою освітою на душу населення
— вища за середньоєвропейський рівень).
ІІІ. Перегляд
відеоролику «Відкрий Україну (мандрівка країною за 15 хвилин)».
ІV. Калейдоскоп –
колаж « Рідну землю, де живем, Україною зовем!»
Колаж – форма проведення колективного творчого заходу, спрямованого на
створення колективного колажу, в якому представленні різні види техніки.
Учні класу поділяються на 5 груп. Кожна група, обирає тему, заздалегідь складає
ескіз колажу, розподіляє роботу і підготовлює матеріали для створення роботи.
Групи мають можливість обрати одну з
тем для підготовки колажу.
Теми колажів:
1. Північний регіон України.
2. Центральна Україна.
3. Західний регіон України.
4. Східний регіон України.
5. Південний регіон України.
Кожній групі потрібно розкрити у своєму колажі наступні питання:
·
Визначні місця даного регіону.
·
Традиції.
·
Природа, флора та фауна.
·
Особливості харчування.
·
Особливості національного одягу
даного регіону.
·
Що треба подивитися та спробувати
туристу.
Під час уроку кожна група оформлює колаж та захищає його. Враховуються такі
критерії оцінювання:
- відповідність темі конкурсу;
- оригінальність колажу ;
- загальне сприйняття;
- оригінальність ідеї і зміст роботи;
- якість виконання .
- відповідність темі конкурсу;
- оригінальність колажу ;
- загальне сприйняття;
- оригінальність ідеї і зміст роботи;
- якість виконання .
Підводяться підсумки, переможці визначаються учнями
класу.
V. Підсумок.
Люди повинні наполегливо трудитися, щоб Україна стала
процвітаючою державою. Кожен громадянин забов’язаний захищати свою Вітчизну. Діти повинні старанно вчитись, щоб у
майбутньому здобути професію і працювати на благо України. Ми українці ідемо в
світ і раді з того, що маємо свою державу, волю, рід, мову, свій голос поміж
усіма народами. І кожен з нас пов’язує свою долю
з Україною. Для неї ми живемо.
Коментарі
Дописати коментар